Ha... hari ni baru la rasa macam kerja, bukan rajin bekerja tapi baru lah macam orang yang bekerja, yang dibayar gajinya. Hehehe. Bukan apa, had a meeting since morning and baru je habis ni. Nothing much la pun except that my boss has resigned (so has some other people dalam company ni) and that I've to take over things blah blah blah (bertambahla berat the burden on my shoulder ni).

Semalam ada an old friend called offering me a freelance job - nice and paying well jugak la.. So lepas lunchtime ni nak confirm that my partner and I are taking up the offer (partner in crime buat freelance muahahaha) and another job offer came in this morning from a place yang I turned down before - turned down bukan sebab tak suka tapi the setting up took too long and I had other commitments - the best part is I was highly recommended both the times and that they insist that I join in this time and tak kisah if I want to do it on freelance basis (meaning I can still keep my current job) Kching! Kching! $$$$$ hehehehe...
Malam tadi A pi kuar ngan kawan-kawan dia, as usual when that happened aku tinggal la sorang-sorang kat rumah melangok mcm dungu. Tensen gak sebab kul 3 pagi baru A balik aku siap dah tertido and terjaga tapi dia tak balik lagi... macam hangin ler satu badan. But like I mentioned yesterday evening, A ni very sweet, pandai je dia amik hati aku. Yesterday afternoon I mentioned la I teringin makan ketupat ngan rendang tok and pagi tadi dah ada dah bendatu kat dapur - tapi bukan la ketupat, A bought ketupat Nona yang segera tu and dah siap masakkan for me when he came back this morning - siap ada rendang tapi bukan rendang tok (tak hitam pun rendang dia, brown) Tapi ok la, sejuk la jugak hati aku tak jadi la nak jeling-jeling kat dia.
This morning the plan was to have breakfast together kat mamak before work, since aku ada meeting at 9:30 and A is sending me at 9:30 (eheheh meeting kat tempat lain so boleh pi lambat sket la) Tapi oleh kerana aku dah tak leh tido lepas terjaga at 2:30 pagi tadi tengok A still tak balik lagi maka aku bangun lambat and there goes our breakfast plan - haaa lantak la not my fault at all. A pi la 7E belikan aku fresh orang and nescafe tongat ali (huhuhhuhu) for himself and a sausage bun for breakfast dalam keta pagi ni... ok ler tu, brekpes together-gether gak apa...
So, for lunch today aku makan ketupat dengan rendang.. masih mood raya ni...jangan jelessssss!