Just got the good news - bukan, bukan aku yang dapat gelaran Datuk tapi Sheila Majid ghehehehe I am all smiles because my favourite singer dianugerahkan Datuk - bukan calang-calang orang yang kenal Sheila ni, most part of Indonesia yang aku pernah pi kenal who Sheila Majid is, orang kat Australia kenal, Japan pun, UK pun ramai, tak caya pi la tanya. I got to know from here and later confirmed by here. Like I said, she's a world class entertainer so she deserves the title - memang Sheila takkan memalukan negara, she speaks well, dress well and sings well! Congrats Sheila and Acis.Ni aku tengah tunggu A nak pi tengok wayang, ada lah dekat 3 bulan kot kami tak pi to the movies. Lagipun dia dapat gaji hari ni so kira ada orang nak banja aku tengok wayang ngan makan kat Chili's ler hehehe macam dah takde tempat lain kami ni suka sangat pi Chili's tu - ye la, our favourite place and we like the Nachos soooo much! Makan pun kenyan sebab they serve big portion.






pertama kali pegi Sheila ada buat surprise lucky draw. Bawah kerusi A ada t-shirt Sheila... best wooo but too bad Sheila menghilang lepas show so tak leh nak snap-snap gambar dengan dia, dengan laki dia dan Steeve Thornton dapat la bergambar. Jadik la... The second time was worse, semua sekali hilang masuk backstage lepas show, punya la kitorang tunggu, tak kuar-kuar. Tapikan ada beza la the frist time we went to Sheila Zoom In kat RTM was a live recording, the second was a recording for after raya show rasanya - so jenuh la Sheila buat ucapan Selamat Hari Raya bagai muahahaha. The best thing about going to Sheila punya shows ialah tak pernahnya yang kosong - dari concert masa kat Stadium Putra, kat Planet Hollywood, kat PWTC, kat Dewan Phillharmonic Petronas dulu, sumenye penuh. Full House. Aku tak sempat pi kat Plenary Hall punya sebab A and I was away on our annual vacation masa tu. Masa Sheila buat show kat Brunei pun I was there but the day after on work visit - maka tak sempat la tengok (lagipun tak tau nak kene pi Brunei alih-alih je kene pi, so by the time nak beli tiket dah abis dah uwaaaa!)
