Hmmm I am alone again this morning and as a matter of fact will be alone the whole day of today and tomorrow. A ada conference somewhere and will be gone most of the day and then he will be going back to his mother's house malam ni. Tido la aku sorang-sorang. So, untuk mengisi masa lapang ni, aku kemas-kemas rumah, basuh-basuh baju yang bertimbun dan jugak mengangkang tengok tv, apa lagi la nak buat kan. Later tonight aku ada a meeting I have to attend - remember I mentioned pasal a work opportunity semalam and they've already called me for a prelim meeting to discuss apa yang patut la. Aku ni tengok je dulu macamana keadaan dan dengan siapa aku akan bekerja, takde la dah terus confirm that I would do work for them or with them, Heran gak since I seem to be having too good a reputation sampaikan many people in the industry I am working in knows me for my work - padahal bukan aku kenal dorang pun. Kene berhati-hati nih, meaning people have been talking about my work hehehehe...
Ish macam bosan la plak rasa ni... apa lagi yang aku nak buat ek?