OK. Their boss setuju atanya and I just have to wait for them to issue the letter. Syukur la tapi selagi aku tak dapat surat black and white dari dorang selagi tu akuy takkan tender from this current company nor will I celebrate the new offer. I have learnt my lesson kat previous 2 companies dulu.
Aku rasa muntah-muntah aku makin teruk. Siap letak plastic bag kat meja ni dan muntah kat sini gak. Dah tak larat nak jalan pi toilet muntah. Balik kang nak pi klinik lagi nak mintak Doctor check darah la. Buat test on my creatanine and urea level. Kekadang tu you've got to be smarter than the doctor. Ya la yang tau your medical history is yourself dan bukannya doctor tu.
A asik offer nak bawak aku pi hospital tapi aku tak sedia lagi nak enyerah diri. Pasal tu jugak l akuy gaduh ngan papa yang sibuk suruh aku pi hospital, Memang aku ada renal failure tapi seeing what was done to my late mother masa dia bypass scares me - every time aku masuk hospital ada aja penyakit baru yang diorang discover. More pills, more frequent visits to the doctor tapi baiknye tak jugak. What I hate most is waiting masa kat hospital tu. Waiting for my turn to see the doctor, nak amik darah pun kene tunggu, nak amik ubat lagi. And with the current HR tengah mengganas kat company ni I think I'll have to forget about hospitl for the time being. As a matter of factly I missed my eye appointment on the 4th hari tu.
Bulan ni je dah banyak kali aku MC dan datang lambat. Habis la gaji kene potong agaknya - I think my MC dan annual leave pun dah abis - exhausted. Thank God A has been helpful these past two weeks. Rumah memang aku tak sentuh langsung so A je la yang uruskan everything. Tapi biasa la kan kalau lelaki yang uruskan rumahtangga... Ahh my birthday in 2 days time - sempat ke tidak agaknya...