Hari ni dalam sakit-sakit pun aku pi jugak interview kat tempat A. Memang interview paling sempoi la pernah aku attend. Basically dorang dah nak amik aku keje just formality sake, discuss pasal gaji and then nak jumpa in person. Tengah tunggu dorang decide on the gaji I was asking for. Katanya tak jadi masalah sebab I would be an asset to the company tapi kene dapat green light from the big bos jugak. Level orang yang interview aku tu dah kira ok la. Dia akan call to confirm petang nanti. Ada rezeki aku ada la kerja baru dengan gaji baru tapi yang paling best dapat keje balik ngan A. Senang la kitorang pergi kerja satu tempat. Tapi biasa la kalau dah namanya tempat baru, new expectations to fulfil and new people to impress. Tapi aku kan dah biasa kerja keras and prove my worth. Everything will be fine. Cuma I hope my health wont get in between the way la. Kalau 4 tahun dulu masuk tempat kerja sekarang aku sihat lagi dan kuat nak bekerja separuh nyawa tapi sekarang ni macam la susah sikit.
Ya, aku ni sakit dan penyakit aku ni makin lama makin parah dan tak mungkin makin baik. Kalau cancer contohnya mungkin boleh ubat tapi penyakit yang aku dah bawa dari kecil ni seumur hidup dan tak mungkin ada ubatnya. Memang tak ada ubat pun. Apa pun aku harap kalau la rezeki aku ada kat tempat baru ni aku akan dapat bekerja dengan efisyen dan buktikan kebolehan aku. Hmmm tak lama lagi hari jadi aku, mungkinkah ini hadiah harijadi paling istimewa?
Aduh... penatnya aku asik muntah je ni. Cirit birit pun tak abis lagik. Muntah pun dah rasa acidic sangat. Pedih rasa kulit-kulit muka ni macam nak terkoyak. Badan plak gatal-gatal macam ada penyakit kulit pulak rasanya. Entah sempat-entah tidak aku sambut hari jadi tahun ni?