Yey hari ni aku selesai buat satu presentation penting untuk opes aku - kami cuba nak dapat tender and aku ditugaskan untuk menjalankan presentation kat bakal client ni. Ok la kalau ada rezeki bos aku tu dapat la dia.

Kalau sebelum ni aku asik rilek-rilek kat opes malas-malas buat keje la ni dah terpaksa merajinkan diri. Sebabnya mau tak mau kerja aku dah start bertimbun. Tapi dalam tu masih sempat lagi la update blog ni. Ala bukan ada sapa-sapa baca pun - ahhh nanti boring-boring aku baca la sendiri heheheh. 
Petang ni tadi patut ada meeting kat HQ. Masuk hari ni dah 3 hari berturut-turut ada meeting kat HQ - dah la jauh nak berjalan, bila dah sampai PA bos kata meeting cancelled - tak ke rasa nak kasi penampar kat dia? Aku dah la penat berjalan, penat prepare untuk presentation pagi tadi pun tak abis lagi. Penat menapak pi HQ ni sejak hari Rabu lepas pun tak hilang lagi. Semuanya last minute baru nak kasi tau, katanya baru nak call kitorang dah sampai - ye la, dah meeting starts at 3pm kami sampai la 2:45!
Hmmmm dah nak deepavali ni Senin ni tapi gaji tak dapat lagi (ahahahah macam la aku celebrate deepavali kan) tapi biasa la, bulan lepas raya ni banyak dah pakai duit dan road tax keta, insurance pun abis fw days before raya - perggghhh orang kaya pun tak spend cam aku last month. Heheheh kalau takde gaji susuah la plan aku nak buat Nasi Lemak Deepavali ni. Macamana nak layan tetamu yang datang? Citer sket? (Ahahaha tetamu tu - aku ngan A ler) hehehe. 
BTW, ada sorang mamat ni dah resign kat sini. Dulu aku pernah minat gila kat dia. Aku ngan my best pren la minatnye kat dia. Handsome tu tak la sangat tapi hmmm tapi apa ek, hehehe minat lah kat dia - senyum dia kot dan washboard tummy dia huhuhuhu....